Here I come!!!



Assalamualaikum.....

Rindu giler nak blogging ngan post manga. Akhirnyer aku kembali untuk menyambung hobi yg hampir 3 bulan aku tinggalkan. hahahaha

3 bulan yang sangat menyeksekan bg aku. Dah la x de internet, laptop plak wat problem (graphic card rosak). Ape nak wat, terpaksela redha jer.

Aku skang berade kat tempat baru yang sangat2 asing bg aku sebab aku x pernah sampai sini. Skang aku kat UiTM Pulau Pinang amek chemical engineering. Susah gak la sebab kene blajar balik chemistry ngan physics. Tapi kali ni aku akan berazam nak wat yang terbaik sebab aku dah bosan giler jadi losers. Bayangkanlah, aku dah membazir 2 tahun sebab wat mende2 bodoh dan ikut nafsu jer. Nasib baik aku lompat kelas, jadi kirenyer aku lost setahun je la. tapi still aku rase nyesal giler.

Kali ni aku nak citer pasal hidop baru aku la.



NAMA : MUHAMMAD SHAIF BIN SAMAD
ID : 2010834666
JURUSAN : KEJURUTERAAN KIMIA (EH110)
KELAS : KD1A1


ni la Kompleks Perdana a.k.a bangunan akademik. Sume kelas aku dalam bangunan ni la. Serabut sket nak cari kelas sebab die besar dan banyak bilik
Ni plak kolej kediaman aku, Kolej Zamrud. Kire ok la bg 1st year student an. hehehe


0 Response to "Here I come!!!"

Post a Comment

Search This Blog